сряда, 2 януари 2008 г.

Зимния сън свърши - бягането в снега започва.

След около седмица купони малко сън, много ядене и никакво трениране, време е да се хващам отново на работа. Засега целите са, както съм ги споменал в предишния пост. Едно много хубаво допълнение към всичко това е бягането в снега. Поради ниската температура, сърцето е по-активно от обикновено, поради снега, теренът е хлъзгав и иска повече усилие за предвижване и пазене на по-добър баланс. Една идеална тренировка, особено ако имате приятни горски кътове като местното Тюлбе. Само, че внимание - натоварванията в студено от всякакъв вид трябва да са умерени - тялото използва повечето складирана енергия за поддържане на телесната температура - всяко прекаляване с натоварването може да се последва от хипотермия, особено, ако човек не е облечен добре.

2 коментара:

bushina каза...

Дааа! Бягането е нещото, особенно зимата. Успех приятелю :)

Crysiss каза...

Аз не съм пробвал да бягам зимата никога, но след като и аз почивах около месец ще е време да започна да вливам свежа кръв във себе си точно така :) Благодаря за добрата идея, за жалост сигурно ще е поне след 2 седмици, тук трудно се ходи, камо ли да се бяга - като казвам трудно - наистина е трудно - всеки ден ме болят глезените от ходене :D.. e на по-северно място живея все пак :D